Favorito y comentario
Duplex 121m2 in carrer mestre ramon capell in Ametlla del Vallès (L´)
Main characteristics
- from 121 m2
- 4 hab.
- 3 bathrooms
- 3.223 €/m2

Can Draper Residencial 2ª FASE
Esta promoción tiene 4 tipos de homes See property developmentDetailed information
Obra nueva
A Can Draper Residencial tens l´oportunitat per a tu i la teva família de gaudir i ser feliços vivint a la tranquil·litat que dóna l’Ametlla del Vallès, un poble amb caràcter i amb un entorn natural admirable.
Amb la 1ª Fase ja consolidada i venuda, ens trobem a la 2ª Fase on s´han venut gran part de les vivendes també. Pròximament iniciem la comercialització de la 3ª Fase on tindràs habitatges de 3 i 4 dormitoris per gaudir de moments inoblidables; plantes baixes dúplex amb jardí privat i àtics amb terrassa de 130 m2. Tindràs traster i dues places de pàrking inclosos al preu perquè puguis organitzar-te amb l’espai suficient.
Viuràs envoltat d’un entorn natural on podràs perdre’t i relaxar-te, molt proper al centre del poble i ben comunicat, a 10 minuts de Granollers i a 30 minuts de Barcelona
last modified
Space distribution
- 4 rooms
- Floor area 121 m2
- Terrace 203 m2
- Lounge 24 m2
- 3 bathrooms
- Lumber room
General features
- Heating
- Parking place
- Air-conditioning
Residents facilities
- Lift
- Shared swimming pool
- Jardín comunitario
one
Location
Carrer Mestre Ramon Capell, 22

Comparative data
It belongs to the property development Can Draper Residencial 2ª FASE

- Dúplex
- 120 m2
- 4 hab
- 345.000 €
- view the advertisement
- Dúplex
- 120 m2
- 4 hab
- 385.000 €
- view the advertisement
- Ático
- 103 m2
- 4 hab
- 385.000 €
- view the advertisement