Favorito y comentario
Only you will see it
360.000 €
Advise me if it drops
Business premise in La Cañada Paterna
Main characteristics
- 160 m2
- 2.250 €/m2
Detailed information
en alquiler en La Canyada - La Cañada
En el centro de La Cañada se vende negocio de comidas para llevar y maquinas de vending en funcionamiento, con las instalaciones actualizadas y maquinaria de acero de primeras marcas, licencia vigente,sistema de extinción de fuego en cocina
Planta baja y semisótano para cámara de frío, congelados y mantenimiento, zona de lavaplatos y extensa despensa comunicados por montacargas.
Suelos de porcelanato, carpintería exterior de aluminio, persianas eléctricas, A/A en las dos planta.
last modified
Space distribution
- Floor area 160 m2
- Window
General features
- Air-conditioning
one
Location
La Cañada
Click on the map to navigate around it
habitaclia.com no liability is accepted for any errors that the information shown on the map might contain. The user will be responsible for the use given to the said information.
Would you like us to notify you when we get ads like this one?
Create your alert and we will notify you by email when a new ad appears or an existing ad has changed.