Evaluation saved!
Only you will see it
Comment saved!
Add your evaluation and/or a comment for this ad. You will only see your

Semi detached house with heating in Estadi-Santa Anna Vic

  • 166 m2
  • 3 hab.
  • 2 bathrooms
  • 2.530 €/m2

On cada racó està pensat per a tu!

Un habitatge que combina estil i comoditat, situat a la zona residencial d’Horta Vermella, un lloc que et garanteix tranquil·litat i proximitat al centre de la població.

A la planta baixa, a nivell de carrer, disposa d’un garatge amb accés directe a l’interior de l’habitatge, una gran comoditat per al dia a dia. A l’interior, l’espai principal s’organitza en una acollidora sala d’estar-menjador amb sortida a un jardí, perfecta per a àpats i trobades a l’aire lliure, una cuina independent i un lavabo.

A la primera planta s’ubiquen dos habitacions, una d’elles amb sortida a terrassa, un bany complet, una zona destinada a bugaderia, amb accés directe a una àmplia terrassa des d’aquesta estança i des del distribuïdor de la planta.

A l’última planta hi trobem un distribuïdor ampli i lluminós, amb armaris encastats, que dóna accés a una habitació doble amb sortida a balcó i a un bany complet, un espai privat i molt acollidor.

Un habitatge amb encant, llest per entrar-hi a viure, situat en un entorn tranquil i ben comunicat, a pocs minuts del centre de Vic.

Contacta’ns per veure el teu nou llar!

last modified

Space distribution

  • 3 rooms
  • Floor area 166 m2
  • 2 bathrooms
  • Office Kitchen: No

General features

  • Heating
  • Whitout parking place
  • Whitout air-conditioning
  • Year built 2007
  • Energy Certificate :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Ad : 20933000001676

Location

Estadi-Santa Anna

Click on the map to navigate around it
420.000 € Ad price
2.507 €/m2€/m2 población
2.530 €/m2€/m2 of the ad
See €/m2 evolution in Vic
Would you like us to notify you when we get ads like this one? Create your alert and we will notify you by email when a new ad appears or an existing ad has changed.
 

Contact MAREUS SL

Ad reference habitaclia/1617:

You will see the telephone number after sending your contact to the announcer to attend you.
You will see the phone number after you contact
Sending...